Kredietpunt
Menu
  • KredietPunt
  • Online aanvraag
  • Hoe werkt het
  • Onze producten
    • Lening op afbetaling
    • Caravan of Mobilhome
    • Auto lening
    • Uitvaartverzekering
  • Routeplanner
  • Veelgestelde vragen

Hoe werkt het

Home Hoe werkt het
Uw aanvraag is verstuurd
Vanaf het moment dat uw aanvraag bij ons wordt geregistreerd gaan wij voor u aan de slag. Elke aanvraag wordt door een menselijke bril bekeken en niet, zoals zo vaak gebeurd, door een computerscoring gehaald. Onze jarenlange ervaring stelt ons in staat snel te analyseren welke mogelijkheden u ter beschikking staan.
Kredietacceptatie
Hierover zal in eerste instantie contact met u worden opgenomen. Ontbrekende gegevens zullen worden genoteerd en de aanvraag zal voor goedkeuring worden voorgelegd aan de bank. In het geval er sprake is van een negatieve registratie bij de Nationale Bank betekent dat niet automatisch dat verdere mogelijkheden voor u zijn uitgesloten. Natuurlijk is de aard van de registratie alsook de reden waarom tot negatieve registratie werd besloten doorslaggevend.
De uitslag
U wordt in alle gevallen geïnformeerd omtrent de beslissing die de bank heeft genomen. Wanneer uw dossier is goedgekeurd maken wij de contracten op en leggen wij een afspraak met u vast voor ondertekening ervan. U bepaalt wanneer en waar de afspraak kan plaatsvinden.
Afspraak
De documenten die u doorgaans op verzoek van de bank dient te kunnen aantonen zijn de volgende:

  • Een geldig paspoort of identiteitsbewijs
  • Een recente loonstrook of een recent bankafschrift met vermelding van de salarisstorting
De aflossing
De terugbetaling van het krediet geschiedt met behulp van een bestendige opdracht. U heeft er dan zelf geen omkijken meer naar. Wij vullen samen met u de bestendige opdracht in en zorgen dat deze bij uw bank wordt aangeleverd.
Uitbetaling
Nadat het contract is ondertekend en de aangetoonde documenten zijn goedgekeurd wordt onmiddellijk opdracht gegeven tot storting van de som op het door u opgegeven rekeningnummer. Doorgaans staat het geld 1 dag na ondertekening al op uw rekening. Contante uitbetalingen zijn om veiligheidsredenen uitgesloten.
Tijdens de looptijd van de lening
Ook wanneer het krediet eenmaal is afgesloten kunt u altijd bij ons terecht voor vragen en/of opmerkingen. Wij blijven ons onverminderd inzetten om u de service te verlenen waarop u recht heeft.
Verhoging van uw lening
U mag uw lening altijd tussentijds verhogen. Het maakt niet uit of u dit al meteen na de 1e maand doet of nadat de lening bijna helemaal is afbetaald. Samen met u rekenen wij voor u uit welke de gevolgen zijn indien u besluit uw lening tussentijds aan te passen. En natuurlijk doen wij dat geheel vrijblijvend en zonder u daarvoor kosten aan te rekenen.

Opmerking : het samenvoegen van leningen resulteert soms in een lening met een langere looptijd, waarbij de maandaflossing merkelijk lager ligt, maar wat mogelijk, ondanks een lagere rentevoet en maandaflossing, resulteert in een groter totaal terug te betalen bedrag.

Hoofdmenu

  • KredietPunt
  • Online aanvraag
  • Hoe werkt het
  • Onze producten
    • Lening op afbetaling
    • Caravan of Mobilhome
    • Auto lening
    • Uitvaartverzekering
  • Routeplanner
  • Veelgestelde vragen

Bereken

  • Lening op afbetaling
  • Auto lening
  • Caravan of Mobilhome

Algemeen

  • Product gerelateerde websites
  • Privacy en beveiliging
  • Contactgegevens
  • Klantenbescherming
  • Algemene voorwaarden
  • Cookiebeleid

Zoeken in deze site

Links

  • Mikromedia Cloud Partner voor België, Nederland en Duitsland
Krediet Nationaal - Koning Albertlaan 46 - 3680 Maaseik - 089 300 077
Ma t/m Vr tot 20:00 uur, Za tot 16.00 uur

Copyright © 2021 • HOSTING & WEBSITE DEVELOPMENT: MIKROMEDIA

Let op, geld lenen kost ook geld.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de best mogelijke ervaring op onze website kunnen aanbieden. Als je doorgaat met het gebruiken van de site, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.AccepterenPrivacybeleid